Kontakt

Facebook

Serwis telefonów "NR6.pl"
Al. Prymasa Tysiąclecia 76d
Wola, Warszawa 01-424 Polska

serwis@nr6.pl

Zadzwoń - 737-334-472

FAQ czyli Często Zadawane Pytania

1. Jak sprawdzić licznik w telefonach Sony

Jak sprawdzić licznik prób kodu w Sony?

1. Włącz telefon baz karty sim jeśli jest taka możliwość lub z kartą operatora od którego pochodzi telefon
2. Wpisz w klawiaturze numerycznej kombinację:  *#*#7378423#*#* i poczekaj aż pojawi się menu
3. Wybierz w menu Service info
4. Następnie wybierz pozycję SimLock
5. W kolejnym oknie sprawdź przy którym napisie jest znak X, O lub kropka
6. Jeżeli z lewej strony przy polu NETWORK (Sieć) znajduje się X, O lub kropka, z prawej strony liczba oznacza ilość możliwych prób wprowadzenia kodu odblokowującego
7. Jeżeli po prawej stronie pola NETWORK (Sieć) jest cyfra zero odblokowanie kodem jest niestety NIE możliwe. Licznik w takim przypadku jest zablokowany i jest możliwe odblokowanie tylko za pomocą autoryzowanego sprzętu do odblokowywania telefonów Sony autoryzowanego przez producenta.

 


2. Jak sprawdzić stan blokady aktywacyjnej w urządzeniach Apple

W jaki sposób sprawdzić stan blokady w urządzeniach typu iPhone, iPad marki Apple?

Należy udać się na stronę http://simlock.biz

Potrzebny będzie numer IMEI telefonu iPhone bądź numer seryjny urządzenia w przypadku tabletów iPad i komputerów Mac.

Wprowadź na podanej stronie numer seryjny bądź IMEI następnie wybierz przycisk Dalej

Strona w czasie rzeczywistym poda stan aktywacji blokady w urządzeniu.


3. Jak wyłączyć iPhone X lub nowszy?

Ponowne uruchamianie telefonu iPhone X lub nowszego

Jak wylaczyc iPhone
  1. Naciśnij przycisk boczny oraz dowolny przycisk głośności i przytrzymaj je, aż pojawi się suwak Wyłącz.
  2. Przeciągnij ten suwak, aby całkowicie wyłączyć urządzenie.
  3. Gdy urządzenie się wyłączy, ponownie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż pojawi się logo Apple.

Ponowne uruchamianie telefonu iPhone X lub nowszego

  1. Naciśnij przycisk boczny oraz dowolny przycisk głośności i przytrzymaj je, aż pojawi się suwak Wyłącz.
  2. Przeciągnij ten suwak, aby całkowicie wyłączyć urządzenie*.
  3. Gdy urządzenie się wyłączy, ponownie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż pojawi się logo Apple.

Ponowne uruchamianie telefonu iPhone 8 lub starszego albo iPoda touch

  1. Naciśnij przycisk górny (lub boczny) i przytrzymaj go, aż pojawi się suwak Wyłącz.
  2. Przeciągnij ten suwak, aby całkowicie wyłączyć urządzenie*.
  3. Po wyłączeniu urządzenia ponownie naciśnij przycisk górny (lub boczny) i przytrzymaj go, aż pojawi się logo Apple.

Jak wyłączyć iPhone X?

Aby to zrobić musicie przycisnąć i przytrzymać niemal jednocześnie przycisk głośności (góra/dół) nie ma znaczenia który i przycisk Power/Sleep. Po 2-3 sek na ekranie pojawi się suwak umożliwiający wyłączenie telefonu.

Jest jeszcze inny sposób na wyłączenie iPhone X, który polega na udaniu się do Ustawienia – Ogólne i kliknięciu opcji Wyłącz.


4. Jak sprawdzić numer IMEI telefonu?

Każdy telefon czy też smartfon posiada swój unikatowy numer seryjny o nazwie IMEI (z angielskiego International Mobile Equipment Identity). Numer ten pozwala zidentyfikować urządzenie przez producenta na przykład dokonując niezbędnych aktualizacji systemu czy zakupu akcesoriów do telefonu. Innym ważnym elementem jest funkcja zabezpieczająca w razie zgubienia bądź kradzieży urządzenia. Poniżej przedstawiamy dwa sposoby sprawdzenia tego numeru – fizyczny oraz systemowy.

Fizyczne sprawdzenie numeru IMEI – jak to zrobić?

W zależności od posiadanego telefonu numer IMEI znajduje się w różnych miejscach obudowy bądź na szufladce karty/y SIM/MicroSD. Najczęściej producent umieszcza go pod wyjmowalną baterią urządzenia jeśli telefon dysponuje zdejmowalną tlną pokrywę jeśli nie numer IMEI jest wygrawerowany lub nadrukowany na tylnej pokrywie telefonu bądź szufladce.

Na przykład w telefonie iPhone 3, 3G, 3GS, 4 i 4S numer IMEI znajduje się na szufladce karty SIM natomiast w iPhone serii 5 znajduje on się na tylnej obudowie pod napisem iPhone.

Systemowe sprawdzenie numeru IMEI – jak go znaleźć?

Otóż w klawiaturze numerycznej gdzie mamy możliwość wpisania numeru telefonu do osoby do której chcemy zadzwonić wpisujemy ciąg znaków *#06# natychmiast po zakończeniu wpisywania pojawi się okno z numerem IMEI telefonu bądź w przypadku telefonu DualSIM dwóch numerów IMEI.

Kod *#06# działa w każdym urządzeniu na każdym systemie bez względu na producenta telefonu.

Dodatkowo numer IMEI znajduje się na pudełku w którym zakupiliśmy nasz telefon.


5. Czy można naprawić pęknięty wyświetlacz?

Tak można naprawić pęknięty wyświetlacz bez względu czy jest to telefon czy tablet a nawet smartwatch. Wystarczy dostarczyć do nas urządzenie.


6. Serwis telefonów Warszawa - Ranking Najlepsi 2022

Serwis telefonów NR6.pl otrzymał miano najlepszego serwisu telefonów w Warszawie w 2022 roku. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie.


7. Serwis telefonów 24h Warszawa

Potrzebujesz pilnej naprawy korzystając z usług serwisu telefonów 24h Warszawa możesz skontaktować się z nami o każdej porze postaramy się pomóc jak najszybciej to możliwe.


8. Tani serwis telefonów Warszawa

Czy Tani serwis telefonów Warszawa istnieje? Tak to możliwe jednak w przypadku naprawy telefonów komórkowych nie ma co oszczędzać. Często najtańszej jakości zamienniki bardzo szybko samoistnie ulegają awarii.


9. Naprawa telefonów stacjonarnych Warszawa

Naprawa telefonów stacjonarnych w mieście Warszawa jest nie opłacalne w przypadku uszkodzonego telefonu stacjonarnego warto rozważyć zakup nowego urządzenia.


10. Gdzie naprawić telefon Warszawa?

Najlepiej w naszym serwisie telefonów w Warszawie przy ulicy Prymasa Tysiąclecia 76D lokal 017 na Woli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00


11. Ile trwa naprawa telefonu w serwisie Samsunga?

Czas naprawy telefonu w serwisie zależny jest od kilku czynników między innymi od obłożenia serwisu jak i od dostępności części na daną chwilę.


12. Czy zalany telefon można naprawić?

Tak jak najbardziej zajmujemy się naprawami telefonów po zalaniu cieczą. Nie zawsze jest to czysta woda która i tak powoduje korozję elementów na płycie głównej.


13. Ile jest gwarancji na telefon samsung?

Gwarancja na nowe urządzenie marki Samsung w Polsce to 24 miesiące od daty zakupu w przypadku zakupu jako osoba prywatna. W przypadku zakupu urządzenia na firmę jest to 12miesięcy od daty na fakturze.


14. Ile kosztuje wymiana szybki w Smartwatchu?

Koszt wymiany szybki czy szkła w Smartwatchu zaczyna się od kwoty 150zł


15. Co zrobić gdy smartwatch nie chce się włączyć?

Zegarek się nie włącza
  1. Sprawdź akcesoria zegarka. Upewnij się, że używasz oryginalnego kabla ładującego, ładowarki oraz podstawki lub stacji dokującej.
  2. Włącz zegarek, gdy jest podłączony do ładowarki. Poczekaj 15 minut, aż zegarek się podładuje, a potem go włącz.
  3. Użyj innego gniazdka elektrycznego i powtórz krok 2.

16. Co zrobić przed oddaniem telefonu do serwisu?

Zanim oddasz telefon do serwisu
  1. wyjmij kartę SIM.
  2. zdejmij folię i szkło hartowane z wyświetlacza.
  3. zdejmij naklejki do płatności.
  4. dezaktywuj blokadę ekranu.
  5. wyjmij kartę pamięci.
  6. wyłącz konto google – bez wyłączenia konta serwisowanie będzie czasem niemożliwe.

17. Co obejmuje gwarancja telefonu Samsung?

Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące na telefony i tablety, 12 miesięcy na akcesoria bluetooth i baterie, jeżeli przepisy prawa obowiązującego w Polsce nie stanowią inaczej. Na pozostałe akcesoria udzielana jest sześciomiesięczna gwarancja od daty zakupu umieszczonej na dowodzie zakupu.


18. Ile razy można naprawiać telefon na gwarancji?

Przy gwarancji nie istnieje zatem tak jak w przypadku rękojmi zasada, że po pierwszej nieskutecznej naprawie rozszerza się zakres uprawnień kupującego. Jeżeli w dokumencie gwarancyjnym nie uregulowano tej kwestii inaczej – nie ma ograniczenia co do ilości napraw wadliwej rzeczy


19. Ile może trwać naprawa w serwisie na gwarancji?

Serwis gwarancyjny ma maksymalnie 14 dni aby rozpatrzeć zgłoszenie gwarancyjne o czym zostaną Państwo poinformowani. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy serwisowej nie ma konkretnych terminów na naprawę uszkodzonego sprzętu, jednak szacunkowo nie trwa to dłużej niż do 3 tygodni od daty zgłoszenia usterki.

Naprawa

Wymiana wyświetlacza Samsung A41

Jan 18, 2022 przez Administrator

Wymiana wyświetlacza w telefonie Samsung A41 Nasz serwis oferuje Państwu wymianę wyświetlacza w telefonie Samsung Galaxy A41 w korzystnej cenowo ofercie oraz w szybkim czasie. Specjalizujemy się w naprawach telefonów marki Samsung od początku działania naszego serwisu... więcej

Wymiana wyświetlacza Samsung M31

Dec 23, 2021 przez Administrator

Wymiana wyświetlacza w telefonie Samsung M31 Nasz serwis oferuje Państwu wymianę wyświetlacza w telefonie Samsung Galaxy M31 w korzystnej cenowo ofercie oraz w szybkim czasie. Specjalizujemy się w naprawach telefonów marki Samsung od początku działania naszego serwisu... więcej

Wymiana wyświetlacza Samsung A32 5G

Dec 23, 2021 przez Administrator

Wymiana wyświetlacza w telefonie Samsung A32 5G Nasz serwis oferuje Państwu wymianę wyświetlacza w telefonie Samsung Galaxy A32 5G w korzystnej cenowo ofercie oraz w szybkim czasie. Specjalizujemy się w naprawach telefonów marki Samsung od początku działania naszego... więcej